ΜΕΧΡΙ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΩΣ TOY ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ
Η άριστη ελεγχόμενη οδήγηση είναι ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα του Bridgestone RE050A.
Αυτό το μοντέλο παρέχει εξαιρετική ανταπόκριση και έλεγχο του οχήματος σε κάθε περίπτωση.
Αυτό το ελαστικό διαθέτει ασύμμετρο μοτίβο πέλματος που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση σε ξηρούς και βρεγμένους δρόμους.
Χάρη στις μεγάλες αυλακώσεις, η αποστράγγιση βελτιώνεται και το ελαστικό διατηρεί καλό χειρισμό σε δύσκολες συνθήκες και δεν είναι επιρρεπές σε υδρολίσθηση.
Οι φαρδιές αυλακώσεις πέλματος εκπληρώνουν μια άλλη λειτουργία - για την αποτροπή της ταχείας θέρμανσης του ελαστικού, οπότε το Bridgestone RE050A μπορεί να προσφέρει την πλήρη απόδοσή του σε πολύ γρήγορη και δυναμική οδήγηση.
Αυτό το μοντέλο δημιουργήθηκε για οδηγούς που προτιμούν μια πιο σπορ οδήγηση, ειδικά επειδή οι σχεδιαστές έχουν φροντίσει να μεγιστοποιήσουν την απόδοση του ελαστικού, ανεξάρτητα από την κατάσταση της επιφάνειας του δρόμου ή τις καιρικές συνθήκες.
Ένα μοντέρνο μείγμα χρησιμοποιείται για την παραγωγή του Bridgestone RE050A, του οποίου το κύριο πλεονέκτημα είναι η πολύ υψηλή αντοχή σε εφελκυσμό και το χαμηλό βάρος. Το αποτέλεσμα είναι ένα ελαστικό με πολύ υψηλή αντοχή σε μηχανικές βλάβες και τριβή.
Αυτό το μείγμα βοηθά επίσης στη μείωση της αντίστασης κύλισης, η οποία μεταφράζεται σε λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς επίσης μείωση των εκπομπών άνθρακα.
Το ελαστικό έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τους ήχους που εκπέμπει το ελαστικό κατά τη λειτουργία, με αποτέλεσμα η καθημερινή οδήγηση να γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη και άνετη.
Το Bridgestone RE050A είναι η τέλεια επιλογή για οδηγούς που τους αρέσουν οι γρήγορες και σπορ οδήγηση και εκτιμούν την υψηλή απόδοση παράλληλα με τη μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
1) Πότε πρέπει να αλλάξω ελαστικά; Ένας γενικός κανόνας είναι ότι η μέση διάρκεια ζωής ενός ελαστικού είναι τα 40.000 χλμ ή τέσσερα χρόνια. 2) Τα ελαστικά έχουν ημερομηνία λήξης; Πόσο επικίνδυνο είναι να τοποθετήσω ελαστικά παλιάς παραγωγής στο αυτοκίνητό μου; Η διάρκεια ζωής ενός ελαστικού είναι συνάρτηση των συνθηκών αποθήκευσης, στοιβάγματος, εναλλαγής θέσεων και σέρβις, στις οποίες το ελαστικό έχει υποστεί κατά τη διάρκεια της ζωής του (φορτίο, ταχύτητα, πίεση αέρα, ζημιά κατά την οδήγηση κλπ). Ο ακριβής προσδιορισμός της διάρκειας ζωής ενός συγκεκριμένου ελαστικού σε πραγματικό χρόνο δεν είναι δυνατός. Με τις σωστές συνθήκες αποθήκευσης ένα ελαστικό που είναι <<φρέσκο>>, διατηρημένο σε αντικανονικές συνθήκες, μπορεί να είναι πιο επικίνδυνο από ένα <<μπαγιάτικο>>. Άρα οι συνθήκες αποθήκευσης και όχι η ημερομηνία παραγωγής είναι το κλειδί για την ασφάλεια του ελαστικού. Ωστόσο, καλό είναι όλα τα ελαστικά που έχουν κατασκευαστεί για περισσότερα από 10 χρόνια να αντικατασταθούν. 3) Πού φαίνεται η ημερομηνία παραγωγής του ελαστικού; Για να μπορεί να ελέγχεται η ημερομηνία κατασκευής του ελαστικού, οι μεγαλύτερες εταιρείες ελαστικών χρησιμοποιούν ένα κοινό σύστημα κωδικοποίησης. Ο κωδικός αυτός βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού σας και είναι ένα τετραψήφιο νούμερο. Τα δύο πρώτα από τα 4 ψηφία ταυτοποιούν την εβδομάδα κατασκευής, ενώ τα δύο τελευταία ψηφία ταυτοποιούν το έτος κατασκευής. Π.χ. ένα ελαστικό με αριθμό 45/21 κατασκευάστηκε την 45η εβδομάδα του 2021. 4) Χρειάζεται να βάλω χειμερινά ελαστικά; Αν ναι, πότε; Σε δρόμους βρεγμένους και ολισθηρούς τα χειμερινά ελαστικά προσφέρουν πολύ καλύτερη πρόσφυση από τα θερινά. Έτσι, σε συνθήκες χιονιού ή παγετού ανταποκρίνονται πολύ καλύτερα λόγω της ειδικής χάραξης που έχουν, αποβάλλοντας μεγαλύτερες ποσότητες χιονιού και νερού. Τα χειμερινά ελαστικά έχουν την ιδιότητα να θερμαίνονται πιο εύκολα σε χαμηλές θερμοκρασίες σε αντίθεση με τα θερινά, τα οποία σκληραίνουν και δεν έχουν την ίδια πρόσφυση στον δρόμο. Οι ειδικοί συνιστούν την τοποθέτηση χειμερινών ελαστικών όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 7 βαθμούς Κελσίου. Όταν η χρήση χειμερινών ελαστικών γίνεται μόνο τους χειμερινούς μήνες η διάρκεια ζωής τους είναι πολύ μεγαλύτερη και μπορεί να φτάσει και τους 5 χειμώνες! 5) Πόσο σημαντική είναι η πίεση των ελαστικών και κάθε πότε πρέπει να ελέγχεται; Η πίεση των ελαστικών παίζει καθοριστικό ρόλο στη διάρκεια ζωής και την ασφαλή απόδοση των ελαστικών σας. Οι πιέσεις των ελαστικών ορίζονται ξεχωριστά για κάθε μοντέλο οχήματος από τους κατασκευαστές ελαστικών και αυτοκινήτων. Συμβουλευθείτε το εγχειρίδιο χρήσης ή κοιτάξτε στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού για να βρείτε τη σωστή πίεση των ελαστικών για το όχημά σας. Η πίεση των ελαστικών θα πρέπει να ελέγχεται περίπου κάθε δύο εβδομάδες, όταν αυτά είναι κρύα, δηλ. το όχημα δεν έχει κινηθεί για τουλάχιστον μια ώρα. Η αλλαγή καιρικών συνθήκων μπορεί να επηρεάσει την πίεση των ελαστικών. Μπορείτε να ελέγχετε την πίεση των ελαστικών σας στο τοπικό σας συνεργείο ή πρατήριο καυσίμων. 6) Γιατί είναι σημαντική η εναλλαγή θέσης των ελαστικών και πόσο συχνά πρέπει να γίνεται; Τα εμπρός ελαστικά του οχήματος συνήθως φθείρονται ταχύτερα από τα πίσω ελαστικά. Αν αλλάζετε συχνά τις θέσεις τους, αυτό βοηθά να φθείρονται πιο ομοιόμορφα και να φτάσουν τη μέγιστη διάρκεια ζωής του πέλματος. Η εναλλαγή θέσης των ελαστικών πάντως δεν μπορεί να διορθώσει προβλήματα φθοράς λόγω εσφαλμένων πιέσεων φουσκώματος. Καλό είναι η εναλλαγή θέσης των ελαστικών να γίνεται περίπου κάθε 10.000 με 12.000 χλμ. Θα πρέπει ακόμη να εναλλάξετε τα ελαστικά το συντομότερο δυνατόν αν παρατηρήσετε ανομοιόμορφη φθορά ή εάν εκπέμπουν υπόκωφο θόρυβο κατά την οδήγηση σε ομαλό οδόστρωμα.
Η χώρα προέλευσης του ελαστικού Brigdestone είναι η Ιαπωνία. Ωστόσο τα ελαστικά παράγονται όχι μόνο στην Ιαπωνία αλλά σε πολλές άλλες χώρες όπου υπάρχουν εργοστάσια παραγωγής ελαστικών. Είναι δύσκολο να πούμε ποιος είναι ο κατασκευαστής ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Η ποιότητα του ελαστικού δεν εξαρτάται από τον τόπο παραγωγής. Οι απαιτήσεις για την ποιότητα ενός ελαστικού παραμένουν αμετάβλητες ανεξάρτητα από τον τόπο παραγωγής. Τα ελαστικά που κατασκευάζονται για παράδειγμα στην Γερμανία, Αγγλία είναι της ίδιας υψηλής ποιότητας. Επομένως, κανείς δεν μπορεί να διακρίνει ένα ελαστικό που παράγεται στην Ιαπωνία από ένα παρόμοιο που παράγεται σε Γερμανικό εργοστάσιο.